Abs minsann!

Jaha, då var spreta-besöket avklarat...Min BM var tydligen fortfarande sjuk så jag fick gå till nån annan som jag aldrig sett förr. Gick väl bra ändå...allt verkade ok, värden å sånt var återigen lysande.
Fick komplimang för mina magmuskler minsann! ;) Alltid något..

Mange körde runt med Edvin i bilen under tiden...har bevis
ning kvar i bilen på att de tog en runda i Donke-driven.
Vi lämpade av honom på jobbet igen och styrde kosan mot Panduro, BR och råkade ramla in på Esprit i hopp om å hitta något där för femte (?) gången jag är där.
Köpte kuvert (!) lite annat pyssel, födelsedagspresent till F och sen hittade jag faktiskt en grön tröja på Esprit. Heeeelt i min smak, kanske mest pga av färgen men iaf ;)

Härhemma har jag fifflat ihop inbjudningarna så snart ska de slängas på lådan. Edvin har vägrat sova så jag har haft en mer eller mindre pissed och tradig son nästan hela eftermiddagen. Att det ska va så jävla svårt att sova? Han har sovit en timme i förmiddags, en kvart i bilen och en timme knappt härhemma i eftermiddag. Brukar ju sova helahalva dagen jue...
Har iaf försökt att packa ihop lite saker...åker över helgen imorrn så man får se till å inte glömma nåt viktigt till lilleman. Eller något i klädväg som man själv tänkt ha på partajet kanske...
Upptäcker till min fasa att jag inte kan ha annat än mina svarta stövlar eller jympaskor till det jag ska ha på mig :( Hade ju räknat med å ha några av mina svarta skor med lite klack på, men mina fötter har visst växt *gråter blod*

Nä nu är gurgelmannen så trött att han varken vet fram eller bak :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback