Dagens


Märklig man ser ut ibland... ibland känner jag faktiskt inte igen mig själv. Helt klart är iaf att jag måste försöka sluta snörpa sådär på näsan...haha
Det jag försökte få fram var hur nöjd man kände sig innan man skulle åka till spretan...å hur glad man kände sig när skiten var gjord.

Väntar in kvällsmat...blir pizza för å slippa disk ikväll å för att komma iväg i någorlunda okristlig tid imorrn. Jag har satt mitt sikte på innan nio...så kanske man kommer iväg innan 12? Man ska iaf ha ambitionen...

Edvin somnade efter att ha varit ilsk ett tag...har väl sovit i 1,5 timme eller nåt nu men det brukar inte vajjsa till nattrytmen alltför mkt.
Fick ju inte solat igår för han var uppe å tjollrade så jag hoppas väl att man möjligen kan få 8 min solkärlek ikväll?!

Det är den här lille bestämde mannen vi pratar om:


Beundrar sin hand...och napp-snodden verkade komma med på ett hörn mest.
Han kan ligga som hypnotiserad å stirra på sin lilla hand i evigheter...
Det är handen och salivgurgel/salivbubblor som gäller för tillfället :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

hihi, du skriver så underhållande! :-)

trevlig helg!

2009-03-21 @ 19:38:24
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Anonym

vi saknar er oxå ska ni veta! =) men vi får ta å träffas snart för fan!

2009-03-23 @ 17:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback