Lite lätt vansinnig sådär...

Hispan nästa!

Saker som man kan bli lite smått skogstokig över:

  • jag vaknar för tredje morronen i rad med huvudvärk
  • de bilar (?) i huset....dvs högljutt, vibrationsframkallande arbete uppenbarligen precis under vår lgh
  • bloggdesigna-jävlen som inte alls ville sammarbeta trots att jag följt anvisningar till punkt å pricka
  • det där med att lämna en tom toapappersrulle istället för att sätta i en ny
  • jag trodde/hoppades verkligen att Thomas Ledin gått i pension
  • en unge som måste bli så satans sur å omedgörlig bara för han tänker bajsa, släpp på bara för fasiken du som kan!
  • att när ungen väl somnar (ja för när man är vaken sen 5 bööör man ju somna om ganska fort, right?) är jag så hungrig att jag själv inte kan somna.
  • jag fyller tydligen år helt fel (?) eftersom jag får min fp utbetalad den 27e istället för 25e
  • det råder total frukostbrist i hemmet och jag inser att klockan är endast kvart över sju (en torr bulle från kondiset? Ica öppnar nio!) + att ungen sover så jag likförbannat inte kunde handla nåt utan att väcka honom
  • klockan är nu tio och jag står å kokar torsk till frukost/lunch. Det var torsk, isterband, lax eller ostbågar att välja på...

Tack jag har mått bättre!


Kommentarer
Postat av: angelica

jag tycker verkligen synd om dig, du har det inte lätt! :( kramar

2009-03-26 @ 18:18:58
Postat av: Anonym

du verkar vara på samma humör som jag var på idag! ;-)

Själv valde jag ostbågar till lunch (sssccch) barnen fick dock riktig mat :-)

2009-03-26 @ 20:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback