När det går lite för fort...

oj...hur kunde jag se så fel? Jag läste heeeelt klart att det stod "kuvert" på det lilla paketet...och har läst så sen jag köpte det, men igår då jag skulle öppna det så ser jag att det står "kulört" (fast med ett danskt ö som jag inte får in här i bloggajäklen)
Så kan det gå...så idag får jag alltså köpa kuvert...å frimärken

Soligt å fint väder... hade tänkt ta en promenix ner till stan, men det verkar lite för avancerat för Mange att gå med vagnen (?) då han får passa Edvin en stund så jag får ta bilen med stolen så att han sover då Mange kör runt runt runt... gahh
Jag ska på efterkontrollen idag (bättre sent än aldrig?) å kan ju inte gärna ha med mig Edvin in där i 45 min?
Att man kan vara så rädd för att passa sin egen unge..ja jag blir faktiskt lite arg!
Jag tar ju inte gärna både bil och vagn...får gå en runda härhemma sen istället

Edvin är pissed här så jag får väl försöka söva honom.... suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback