Peasoup

Idag har vi då verkligen tagit igen förlorad sömn!
Pys vaknade vid 6snåret, långt innan tuppen var vaken och mamsen än mindre...brrrr....låg å boxades tills Mange gick upp då vi bytte blöja och tar en morronslurk å somnar om igen båda två. Brukar ALDRIG funka att somna om men idag lyckades vi big time! När jag vaknar vid halv elva sover han än och jag har lyckats missa både samtal och sms på min mobil som ligger max en halvmeter ifrån mig...how???!
Hade lite löst bestämt promenaddejt vid tolv, men kände att hela dagen började ur fas så vi slopade det.
Har inte hunnit med så speciellt mkt idag, brottats med soffklädseln som skulle på efter att den äntligen blivit tvättad...det var väl min workout för dagen. Det och att jag burit runt på pysas som varit missnöjd.
Vet inte om han håller på å bli krasslig...inte alls sig lik. Gnäller och sover omvartannat, bara varit vaken en lite längre period idag men då var han sitt vanliga charmiga jag.
Helst ska man ju sova på mamman, så soffpotatisar är vi allihopa allihopa allihopa!
Nu sover han igen....efter att ha fått en liggande slurk i vår säng och med mamma jämte sig.
Lillen <3

Gud jävlas med oss och har bestämt att Hbg ska få sig en dust med snö till....tackar och bockar! :(
Apropå Gud så kanske man skulle ta å jaga ifatt den där prällen igen, ni ska ju inte tro att hon ringt...jädra tur det inte är hon som ska döpa pysen!
Får ringa imorrn...

Nu verkar det som om min lilla ärtskida börjar vakna till därinne i bingen...



Grönt är skönt!


Utsikt från min "härliga" balkong...



Kommentarer
Postat av: Soffe

vad myyyyysigt med snö! i mars? =/ i skåne? på balkongen? =)

2009-03-13 @ 23:46:35
Postat av: Anonym

vad myyyyysigt med snö! i mars? =/ i skåne? på balkongen? =)

2009-03-13 @ 23:47:00
URL: http://sofiiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback