Saft saft Hallonsaft!

Ja, jag skulle ju lära mig lite nya barnsånger/visor...men shit va tråkigt!
Har fastnat på spotten med Smurfarna :) Inga tramsiga smurfhits då utan yhe real shit med Klasse Möllberg!
Hittade skiiiiitfina små smurffigurer på Leklust när vi var där förra veckan.... OM Edvin ska få en sån smurf-svamp å lite gubbar å leka med?
Lite Astrid Lindgren och annat lättlyssnat får väl oxå matas in, sålänge mojjan sjunger är ju allt frid å fröjd.

Ovan nämnda smurf har sovit gott inatt! således även morsan å farsan han delar binge med framåt småtimmarna. Hade en riktig mysmorron, men den har nog gett lite bismak nu. Smurfen är inte riktigt piggelin å sova är uteslutet. Sitta i knät funkar men allra helst valsa de 53 kvadraten runt hängande på armen. Tur man är stark som Magnus Samuelsson...typ...
Kräkstatistiken har skjutit i höjden idag... 2 kastspyor i soffan (samma soffkudde tackålov), 2 ggr på mig o en gång över hela sig tror jag vi kommit upp till idag.
Feber har han inte men känns lite varm å "dåsig" iom att han är tröttis men vägrat sova mer än 30 min i stöten idag.
Nåt städande blir det alltså inte idag, men det är mys å ha godis (nu sovande!) sittande i knät....gubben då <3

Så jag blir väl helt sonika sittande här...

Hur det gick med tippandet?! Kan väl säga att jag inte är bästa kompis med Trojas klant till målis... hade ju sååå nära å vinna 1300 spänn.



Det finns en smurf i oss alla, i både trista å balla!


Kommentarer
Postat av: Angelica

hahah asså jag KAN inte sluta skratta å fnissa åt dina fina inlägg!

2009-03-02 @ 21:50:25
Postat av: Evelina

Smurfarna är ju så söta!!!

2009-03-03 @ 20:59:55
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback