This is gonna be a GOOD day!

Åh jävlar vilken lycko-boost!
Vaknar imorse och känner att "WOW vicken jävla bra da
g det här kommer bli!"
Sovit gott och fick sova fram till klockan fem nånting i min egen säng. Pysas vaknade först vid midnatt så jag satt å pysslade lite med inbjudningskorten fram tills dess. (märk väl att jag gav fan i chokelaglassen!)
Mange är i K-stad å jobbar idag så han var uppe tidigt och så även jag å pys. Låg å busade å mös ett tag men innan åtta var vi uppe, påklädda, ätna och nu har han återigen slocknat och jag passade på att klippa hans vassa klor...
Jag har hunnit dricka kaffe, laddat å kört igång diskmaskinen, kolla på Vakna med The Voice (det nya nu varje morron) och läst bloggar i lugn och ro.
Dagen har med andra ord börjat kanon!!!!
Att sen solen lyser ute och det var 5 grader varmt redan vid 8 gör ju inte att man får ledsenmun heller ;) Ser inte ut att blåsa nämnvärt heller så idag tror jag att pys och jag måste ta oss en lång promenix.
Skulle nog behöva köpa lite nytt pyssel oxå...eller ja...en penna är det jag är ute efter, inget roligare än så. Vore ju inte skadligt om inbjudningarna kommer ut denna veckan.

Jag måste nog kanske ramla in på lensway å göra en beställning...kan ju inte gå utan solglajjer i sånt här väder, men utan mina riktiga glajjer blir jag ju halvblind :s Har hittat en gammal ensam lins liggande å vad hjälper EN?

Måste bara få uttrycka ett häpnadsväckande litet STORT GRATTIS till min kusin M som ska bli mamma :) Det trodde jag fanimej inte, så i augusti ska visst en liten lill-A komma till världen!
Sen att livet är tufft just nu är för jävla tråkigt, sååå tragiskt hur livet tar konstiga svängar ibland... :(
Jag tänker såååå mkt på er...usch....stora styrkekramar till M & S <3 Skulle vilja göra så mkt mer för er, men vad skulle det vara liksom? : /

Nu drog vi av lite på glad-faktorn förstås...men den tar sig snart igen! Ingen vinner på att gå runt å vara ledsen...
Ta vara på varandra!

Vi får se vad dagen har i sitt sköte...(mohahaaaa)
Nu ska jag iaf äta frulle, knäckebröd med älg-ost (=Billingeost, en känga till dig pappa!)



Bild lånad

Älgen kallas ju skogens konung...men om jag ser rätt (?) beror det nog inte på hans "storlek" så att säga... Å då menar jag ju giiiiiivetvis hmm hornen....vad trodde du?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback