Torris

Usch, jag är verkligen en riktig torris! :( Får smörja kroppen med babyolja och min hårbotten flagar...URK
Köpte nåt dyrt "bara-naturliga-ingredienser-shampoo" hos min frissa för hon sa att det enda som skulle hjälpa var ett riktigt bra shampoo. SKITSNACK :(
Hade jag haft ett badkar hade jag tagit ett
oljedopp...

Inatt vaknade jag vid halv fyra av att lilleman var vaken...vände huvudet mot spjälisen och ser ett par fötter ligga upp i vädret ;) Görandes vadå? Släppte väder...hihi
Glad kille iaf som fick komma över i vår säng där han fortsatte att boxa å sparka, fortfarande vid gott humör. Mojjans humör tröt ju dock och vi var lite små-ovänner då jag inser att kiddo inte tänker somna mer å det är likabra å gå upp.
Skäller man lite på honom så kontrar han med ett strålande tandlöst leende och då bara smälter man ju och börjar skratta!
Slappade lite på förmiddan innan vi packade in oss i bilen och for upp till Sofie och Tyra. Bjöds på god fika och pratade bort några timmar :) Vad jag trivs med er! Känns aldrig krystat och konstigt nog får vi aldrig slut på samtalsämnen?!
Mötte upp Mange vid tåget sen och köpte med oss pizza hem.
Hann äta pizza och handla+baka inför morrondagens fika innan pys vaknade! rekord...
Myst med lillen och nu hoppas jag han sover gott för natten. Han ska väl äta nårra gånger inatt oxå hoppas jag, förstås...
Ligger i sängen å surfar/zappar då soffan ockuperas av trött K-stadpendlare.

Imorrn är det alltså fika igen...sen måste jag få tag på prällo oxå.

Jaha... om man skulle fixa lite med disken eller nåt?

*det var förresten spirean som rök...mkt väsen för ingenting...typ*

Kommentarer
Postat av: ylle=)

Verkar som livet som mamma fungerar tillfredställande ;) kul. Du, vilken port är de du bor i? Jag och Motti ska flytta till jönköpingsgatan, bredvid Ica björnen. Hehe vi kanske blir grannar? Då jävlar kommer de inte bli lungt i byggnaden ;P

2009-03-05 @ 10:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback