Tramsbyxa!

Fick vilat en stund imorse sen...thank god! Jädra unge till å va meckig :s
Jag har sagt det förr å säger det igen...tur du är så söt unge annars hade du fått smisk! haha

Min familj dök upp här runt halv elva...typ två minuter efter det att den sista tredjedelen av familjen behagat gå upp ;)
Fikade lite frallor och mös härhemma innan vi tog beslutet att åka till Familia en liten sväng. Där var ju nästan folktomt! Pappsen hittade sig ett par nya gympapjucks, brollan ett par vanliga skor, Eddepedde (som sov i stort sett hela tiden vi var där) fick sig en pyjamas och jag fick med mig en outfit hem som är tänkt till lördagens 35-årspartaj (kom åt tvåan först så det blev 25årskalas...men då blir ju plötsligt storebror lillebror å det går ju liksom inte!)
Tack <3
Det var dock INTE roligt att prova kläder :( Det är väl bara att inse att man ser ut som en tjock mupp...

Åkte hem,
härhemma hade Mange stått å bakat (!) fika. Käkade lite middag, fikade och sen var klockan vips redan sju och herrskapet från Småland begav sig hemåt.
Undra om vi skrämt upp dom nu inför lördan?! :s Edvin trött-tjurade de sista timmarna de var här...
Iaf så har de gjort min helg, det lever jag på nu tills nästa helg då vi ses igen.
Edvin tackar och bockar för de fina sakerna han fick <3 Han fick bland annat en Spöket Laban bitring som han faktiskt greppade rätt så bra och fick in i munnen. ALLT ska in i munnen nu...slemmigt!

Nu sover äntligen sömn-monstret och jag sitter här i soffan och är galet schleten :( Skulle lätt kunna somna knall här och mina axlar, nacke och rygg skulle inte dö av lite massage eller iaf vila.
Om man skulle gå å lägga sig vid 21 ikväll så får man några timmars sömn innan klockan är halv fyra...haha... bävar inför morrondagen dessutom. Är inte spruträdd själv men vet inte hur jag reagerar på att pysas får sprutor.

Vila...jatack

(å så hör jag hur det knorrar inifrån sovrummet...SOOOOOOOOOOV unge!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback