Bvc och snikfika ;)

Idag var vi då alltså på Bvc igen, börjar bli en rutin att Edvin gråter igenom halva besöket :s
Antar att han tror han ska få spruta eller nåt annat obehagligt...
Han väger iaf nu 10060 gram är 76 cm lång och har 46 i hattmått. Sist var han 72,5 så han har ju växt en del även om jag tror att hon inte rätade ut hans ben riktigt ordentligt sist. Han vägrar ju ligga på rygg så det blir lite problematiskt att få honom stilla och tydligen (?) kunde man inte mäta honom stående nånstans.

Mötte upp Angelica och Amir vid bussen efter att ha shoppat lite nya kläder till E...han "fyller" ju nio månader imorrn så lite nytt fick det bli :)
Hopplös jag är som köper kläder till honom nu när jag väl har pengar, sen när jag inte har pengar gnäller jag över att jag aldrig kan köpa något till mig själv ;)
Vi gick iaf en runda på stan för att titta på folk, blev lite fikasugna och det slog mig att de ju idag hade invigning av familjecentralen på Bvc och att de bjöd på fika....hihi Billigt ÄR gott så vi gick dit å kidsen lekte lite och vi drack kaffe å käkade muffins. Edvin petade en liten kille i ögat, klättrade på diverse folk som var på golvet, snodde bok för en lite äldre flicka som satt å läste med sin mamma och försökte rymma ut hela tiden....svettig, jag?!
Så framöver ska de ha lite öppen förskola och dylikt där, förskolläraren som är anställd är väldigt musikalisk så det lär väl bli musik-prägel där...vilket ju passar Eddo :)
Gick sen hem och Edvin somnade bums.

Nu kommer snart fadern hem å det blir käk...vi hyrde film igår som jag glömde av i all hast förut så jag får väl köra å lämna av den :( Taken hette den btw, väldigt "action-ig american style" så om man gillar det så är den bra...jag tyckte den var helt ok, lättuggad liksom.

Nähä...nu kurrar magen så jag ska börja förbereda lite...mange ska köpa stuvade champinjoner oxå så jag kan inte göra så mkt innan han är hemma.


Mommy Yours Truly och nerdrägglad, snorig busunge som inte var stilla i mer än 2 sek...

Hopplöst nyfiken...här är det hallmattan som var intressantare än kameran ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fina bilder =)

men han ville inte va med på sista fotot =)

2009-09-14 @ 20:08:43
Postat av: Emma

Det va jag som skrev ;-)

2009-09-14 @ 20:09:21
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Jenny

SAKNAR

2009-09-14 @ 21:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback