Förkylt...

Usch ja...hela lilla familjen är förkylda å krassliga. Eller ja...jag och Edvin är väl hyffsat pigga ändå, som vanligt sätter sig förkylningen värst på den svagaste :P
Kom aldrig iväg för å handla igår... Edvin sov middag och min ork och energi förångades och det slutade i att jag slog ihop de blå en stund jag oxå. Sen när vi väl vaknade till liv kände jag inte shoppingsug alls.

Vi får se om vi kommer iväg idag, jag har ingen lust att trängas i butikerna med Edvin helt själv. Får se om orken finns där hos den äldre herren i huset mao.

Edvin stoppar just nu småbilar innanför brallorna på mig...sådär bekvämt!

Jag återkommer med listan, såg att dagens punkt var vad jag ätit idag...å i magen guppar bara en skvätt kaffe so far :s


Idag måste jag nog fuska och sätta upp adventsljusstakar en dag i förväg...så juligt ute redan ju!

Oh yes, jag har redan hamnat i lussebulle-träsket! De verkar vara mina nya bästa vänner...haha
sååå tighta *korsar fingrarna*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Semlor semlor semlor ;)

2010-11-27 @ 23:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback