Japp!

Sitter här på kvällskvisten å slänger iväg lite mail...kollar bloggar...undviker fotbollsgalan som jag tycker är urtrist!
Har vabbat idag, Edvin vaknade ledsen inatt å var stekhet :( tempen under dagen har väl hållt sig på lagoma (jo så kan man säga faktiskt) 38,5. Helpigg kille härhemma med andra ord...först när det rullar över 39 som han blir annorlunda.
Vi har myst massor härhemma iofs. Lite tradigt att vi förutom jobb å dagis även hade inbokat uppföljning på Barnläkarmottagningen i Lund...ombokat en vecka.
Edvins dagisfoton kom med posten idag...nja, var väl inga höjdarfoton sådär kanske. Söt unge förstås å gruppfotot på hela avdelningen blev fint. Han har stolt pekat på kidsen å fröknar å talat om vad alla heter "Lukkas, Ufus, Mååås, Moooa, Ahma, Haaama, Gunna, Lokke, Bitt, Tinna"
Något han annars haft för sig idag är att istället för sitt i vanliga fall rungande skånska "JAAAAA" så säger han käckt Japp!
Måste va från Mange?


Imorrn ska jag fortsätta min telefonterror..får väl hoppas det blir en feberfri dag så man kan komma åter i banorna snart.
Mange åker till huvudstan på onsdag så vi får oss kvalletid så det räcker å blir över som det blir...

Nähopp...om jag skulle slänga iväg det där mailet jag egentligen skulle skrivit först.

poss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback