Snabbis

Får bli en snabbis nu när jag ändå sitter här. Ska snart traska (pulsa i snö?!?! Whattafuck?!) bort till bästaste-dagiset å hämta hem den bästaste-ungen.

Har försökt sitta å skriva klart mina vab-papper men det verkar lättare sagt å gjort nu när jag tvingats jobba på timmar :(
Pratade med löneansvarig på skolan, hon hänvisade till lönekontoret på kommunen å hon där hänvisar till att jag måste räkna ut årsarbetsinkomst själv. Jahadu...tack för "hjälpen", hade jag tyckt det var a piece of cake hade jag väl för fan inte ringt?

Så ja jag får väl höfta ihop något någorlunda rimligt och hoppas att det kommer stämma i slutänden så inte FK jagar mig med blåslampa nästa år :/

Suck...

Dag 2.

My first love...

Oj... Min första riktiga kärlek måste vara Andreas. Vi började samma klass på högstadiet o min crush började väl redan där. Icke var denne grabb intresserad tillbaka inte...han som många andra var såklart kär i en annan tjej i klassen, vi kan kalla henne Tanja för det var faktiskt hennes namn...haha...

Efter lite tid så började vi iaf i nian och plötsligt var denne Andreas helt plötsligt kär tillbaka och vi blev tillsammans. Höll väl ihop första vändan i 2,5 år nånting, minns att första pausen var när jag gick i tvåan på gymnasiet. Sen flackade vi väl fram å tillbaka (mest för att vi hållt ihop så länge å kände att det nog skulle vara så, rutin liksom) i flera år. Sista kontakten vi hade var väl när jag var 20-21 och sen dess har vi verkligen gått skilda vägar.


Min bästa vän någonsin.

Kommentarer
Postat av: Icka

Du har en utmaning i min blogg!

2010-11-24 @ 15:52:50
URL: http://ickson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback