Om ni undrar...

...så är lille jag här!

 

Idag har vi varit ute på förmiddagen, jag stod å svor inombords åt mig själv att jag ALDRIG lär mig att ta på mig ordentligt :( Ser hur varmt å skönt ut som helst i solen, men det är ju ett jädrars blåshål vi bosatt oss i! Lite över en timme var vi iaf ute å körde moppe...nu står den stackarn på laddning.

Eddo sover middag och jag har fuskat och tagit fredagsstädningen idag istället...skönt å slippa det imorrn å bara kunna göra whatever då.

Det gnager i shoppingtarmen, inte gjort på länge men nu jädrar ska jag förstöra pengar den här månaden ;) Iofs kanske en bra idé att spara lite oxå, Italien och Ullared (haha jag VET!!) hägrar ju snart. Ska till Ullared med ett gäng galningar å ligga över i stuga å bada badtunna...det galnaste av allt är att det är en lönehelg framöver oxå. Tur att jag älskar Ullared....NOT

Nu, hänga tvätt och svabba golv right here right now

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Therese

coola killen:) jäkla va stor han har blivit. hoppas allt är bra med er. kram

2011-02-28 @ 23:10:05
Postat av: Therese

coola killen:) jäkla va stor han har blivit. hoppas allt är bra med er. kram

2011-02-28 @ 23:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback