Torka

Ja usch ja, här råder total blogg-torka....
Vi är återigen helt ur fas med sjuka :(
Edvin har varit hemma ännu en vecka från dagis så Mange å jag har delat på vabbandet. Ingen halsfluss den här gången men samma hosta, rossliga rör och feber som hoppar upp å ner på nolltid.
Virus med andra ord :(
Såååå frustrerande och det allra hemskaste är att min lille pojk tynar bort....de små har ju inte mkt fett å ta av så nu när han knappt ätit nåt på tre veckor är han så smal så smal :.(

Får se hur veckan blir...jag öppnar imorrn så jag börjar 6 men har egentligen sen bara planeringsmöten mellan 8-9.30 och sen mellan 10-11... om han är feberfri kanske han rentav orkar vara med mig en stund på förmiddagen så Mange kan köra ner honom till mig runt 8.
Dagis känns inte alls bra å släppa iväg honom till...även om han saknar alla. Vi har varit feberfria i några dagar nu med undantag för igår eftermiddag då han vips åkte upp på 39,5 grader för några timmar men det är som bortblåst nu igen...jag blir galen!

Ska sanningen fram så ligger han (i skrivande stund klockan 13.08) fortfarande i sängen. IIIIINTE likt honom även om han är sjuk.
Han hostar nätterna igenom så han brukar sova lite längre på morronen/förmiddagen men såhär länge har han aldrig någonsin legat.
Jo, han andas...jag har kollat många gånger!

Ska gå å kika till honom igen, de senaste gångerna jag varit inne så motar han ut mig igen....


Ingen lista...ingen ork....

*ber för ett slut på detta nu....jag lovar att jag ska bli religiös på riktigt om det slår in!!!*

Nu busar han och pappan om kuddarna hör jag....alltid något! Sååå skönt att höra hans röst ♥

"Ebins kudde, pappa bort!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback