Mkt bad blire!

Åh jag är så nöjd!

Av en slump ramlade jag in på Medleys hemsida och hittade faktiskt en simskoleplats till Edvin :)
Försökte förra hösten men platserna försvann på nolltid.
Så på torsdag nästa vecka drar vi igång, bara för mamman att svälja eller alternativt ignorera sin badhusångest!

Gick faktiskt ganska så bra igår med just den delen av badhusbesöket. Vi åkte till Tolvåkersbadet strax efter 11 och tänkte ju att "herrejävlarvafolkdetkommervapåhöstlovet". Tji fick vi! Där var SÅÅÅ lugnt :)
Tror inte det uppgick till tio familjer där ens under våra 1,5 timmar där. Superskönt!
Edvin, Elias och Elina (låter ju som syskon faktiskt) njöt i fulla drag. De stora barnen var superduktiga och simmade 200 meter!!! (Ja Jenny oxå då som simmade jämte Elina...lugn Jenny, nu fick även du lite cred!)
Sen ramlade vi igenom BKs Drive Thru på vägen hem. Käkade, lekte en stund innan vi drog med oss 4 kids till BVC. Edvins småsyskon skulle på kontroll...hihi, sköterskan där undrade faktiskt om han inte var storebror ;) "Storabror" som han själv säger... Vi har två små goa bebisar att tacka för mkt i vår familj :) Edvin är ju då ibland väldigt stor och duktig, samt att han skänkte sina nappar till bebisarna :)

Fick med oss två påsar duplo hem... är sådär nöjd med detta, men en överenskommelse mellan en 6-åring och en snart-4-åring är svår att rå över ;)

Är även nöjd över att jag till slut la ut Edvins urvuxna vinterjacka+byxor på Tradera, där rullade över 600 kr in igårkväll...
Sen har jag blivit lite loppisberoende ;) Finns en secondhand-sida på Fejjan där folk från Kevlanche med omnejd lägger ut ALLT.
Dragit in några hundra även där :) Känner sig som rikast i världen!

Strax ska vi ut och njuta i höstsolen :) Har lovat Edvin att köpa pumpor så det ska vi oxå göra.
Ikväll blir det nåt glas vin (?) med Ciliah <3. Dessvärre blev det inget av Cavaprovningen ikväll då de som håller i det fått familjeförhinder. Får se när vi kan få till nån annan ost- och vinprovning för AV ska det bli!

Nähä, fånga dagen! (jag har inte riktigt vant mig vid hur långsamma förmiddagar kan vara... känns som klockan kan vara 11 rent mentalt men så är hon strax efter 9!)

Njut dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback