Ordning

Ordning o reda, pengar på fredag!
Dagarna springer iväg, snart är det november!
Jag har mest irrat, stressat o tramsat på jobbet idag. EN dag kvar, sen höstlov. Jag känner i kropp o knopp att vi behöver lov nu. 
Edvin har haft hel-ute-dag idag i Furulundsskogen, lämnade honom 7.30 och hämtade strax efter 14 så de har ätit både frukost, lunch o mellis ute. De grillade korv till mellis o jag som råkade komma just då fick mig en rackare jag oxå :)
Fantastiskt initiativ och fantastiska föräldrar som ställer upp på att skjutsa dit o de tiderna som angavs.
Annars är livet typ som vanligt... Trötta föräldrar och trotsig unge, i vanlig ordning.
 
Svensson-liv bokstavligt talat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback