Tillåt mig gnälla...

...bara lite?! Jag FRYSER!!!!!!!
Freakin' jävla galenskap, men vi saknar fortfarande värme efter branden...och nu tryter mitt tålamod big time!
Hur lång tid kan det ta? Grannarna kom hem efter en semestervecka och hade då 14 grader, inte ok när man har en liten bebis :(
Mange var sjuk/är fortfarande sjuk förra veckan och nu känner jag kill i halsen och iskalla fötter och näsa. Måtte junior slippa!

Junior ja, skitungen är inne i en lugn och behaglig period just nu faktiskt. Inte så mkt trots och man kan föra långa och givande samtal med honom. Ikväll har vi återigen ältat att han ska bli storebror och brandman när han fyller 4 (få nu inte för er något!!) och att han ska önska sig en skateboard när han fyller sex år. Nytt ikväll var prat om tandfe och att "farfar och morfar har störst mage i heeela världen" haha... Den sved va?!?

Förra veckan klippte M o E sig. Hämtar E en dag på dagis och upptäckte att han klippt sig själv :( igen...trots att jag två ggr påtalat till personalen att han inte kan ha fri tillgång till saxar. Tror det är 3e eller 4e ggn han gör så nu och denna gången är värst :( Valet å kvalet om han ska snaggas/rakas eller om vi ska låta en frisör försöka raka in nåt tufft mönster just där på sidan. Ser lite sicksack ut nu...
Snygga dagisfoton då :l

Näe, försöka sova bort halskliet står på schemat nu...

Kommentarer
Postat av: Emma

Storebror?? :-)

Vadå har dom saxar framme? Kanske inte så smart att barn som är så små får leka med dom. Tänk så trillar dom när dom leker med den?! Usch nä...

2012-10-08 @ 22:57:35
URL: http://ekjensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback