En vanlig onsdag

För visst är det onsdag? ;)
Dagarna går verkligen i rasande tempo.
4 december o imorse kom den väntade dagen. Morgonen då Edvin prompt ville öppna sina kalendrar nu nu nuuuuu. Men... han har lovat mormor att de ska öppnas efter mellis de dagar det är dagis.
Så var det med det...ovänner de luxe :/ visste det!

Gick avleda honom efter många om och men, och vi kom till dagis i hyfsad tid.
Härhemma har det varit som vanligt, en icke sovande bebis...jag har ätit frukost/lunch o plockat här o där o VIPS var klockan halv två och jag fick NOG av Gnällker som ju givetvis är aptrött.
Omväg till dagis och han sov kanske en kvart i vagnen iaf.

Parentes - Edvin blev irriterad på mig precis o sa "torrdass då!" en svordom i min smak...haha

Nu står jag o dricker en kopp kaffe medan jag observerar mina grabbar.
Den ena äter mellis, VARFÖR köpte jag flingor med choklad undrar du...för han gillar det o jag skiter i vad du tycker. .. that's why!
Den andra verkar inte tycka golvet är stort nog för honom...hur jag än madrasserar rullar han utanför!

Nä nu är det dags för kalendrar! !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback