För fem år sen...

...låg jag hemma i sängen på Jönköpingsgatan i Hbg o var arg o lite irriterad. Dels tyckte jag det rumlades runt lite väl våldsamt i magen, dels tyckte jag inte om att Mange valt o öla med en arbetskamrat sådär kvällen innan jobb. Hade svårt att somna o blev sen väckt när han väl kom hem.

Har väl förstått i efterhand att det där rumlandet måste varit förvärkar...typ
Förmiddagen efter gick iaf vattnet när jag låg på soffan. Säkerligen med ett gäng lussekatter i magen ;)

Fem år senare den där arga kvällen/natten ska jag nu stupa i säng efter en lång men helt underbar dag.
Edvin har haft kalas och lillebror Melker har döpts :)
Fantastisk dopakt i Kävlinge gamla kyrka!
Fantastisk mat från Widerbergs i Lund!
Fantastiska tårtor gjorda av Angelica!
Fantastiska presenter och fabulösa gäster har gjort dagen storslagen ♥
Imorgon vaknar vi med en femåring i huset. Om allt går som planerat börjar vi dagen med hotellfrukost :)

 

Kommentarer
Postat av: Angelica

<3

2013-12-15 @ 00:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback