Musikhjälpen

Musikhjälpen 2013 är igång.
Minns hur jag för fem år sedan låg höggravid i soffan och åt enorma mängder lussekatter! Tror nästan jag bakade en halv sats om dagen ;)
Just där och just då var liksom sista dagarna av mitt förra liv. Livet före barn. Innan Edvin. ♥

I år är ju syftet med Musikhjälpen dessutom att stödja mödravård runt om i världen. Fantastiskt!

Vilken låt skulle du önska om du bara fick välja en?
Galet svårt eller hur?
Om jag bara fick välja en så mååååste jag nog ändå välja Kent -FF. Det är min feelgoodlåt numero uno.

Såhär fem år senare sitter jag här i soffan igen, med en bebis liggande jämte o sparkar mig i magen. Den som snart är fem har tagit rejäl sovmorgon ♥

Njut, det är december!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback