Snön

Idag kom första snön i Skåne :)
Mysigt att vakna upp o inte se ut! Edvin och Mange var ute en sväng med snowracern. Dagis har en perfekt pulkabacke där de tydligen byggt våghalsiga gupp! Edvin njuter i fulla drag, sen fick han även skotta loftgången. Det är en liten kroppsarbetare vi har ♥
Jag o Melker blev inne, han sov middag o jag städade.
Grabbarna kom hem o vände, åkte till Maxi för att veckohandla.
Ikväll har vi myst i soffan. Edvin somnade i Manges famn, Melker i egen säng! Wow...vi gör framsteg. Jag brukar ju gnälla för min bebis aldrig sover... Mange tror jag ljuger för nu när han varit hemma fre-lö (fredag pga stormen) har Melker sovit ett långt middagspass o sen ett kortare innan kvällsmaten.
Typiskt?!?

Det ska tydligen bli sju grader varmt imorgon så snön verkar bli kortvarig, synd...det är julmarknad här imorgon. Tror inte att vi ska gå ändå....har lite svårt med folksamlingar numera, blir helt yr!
Mer intresserad av att åka till Ikea, behöver ny matta vid soffan :/ Melker har pjukat ner den beyond räddning. Hade planer på att köpa nytt, ny färg men orkar inte klydda med att byta ut allt nu. Men ny matta behövs, helst igår.

En vecka till dop/kalas :)
Blir lite tuff vecka då Mange är iväg må-ons, men inget jag inte reder ;)

Nu ska jag försöka sova bort min stela nacke...aouch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback