Snuvade!

Haha, jag ser att ni var härinne igår och hoppades ;)
Jag tänkte uppdatera igår innan jag la mig, men blogg.se funkade inte via min mobil så då fick det vara...

Igår var en stor dag! :) Vi fick då se vår blivande familjemedlem! <3
Det är inte bara julmaten som har satt sig bergfast på magen utan där är även en liten bebis, i dagsläget halvfärdig. Väntas komma ut en vacker julidag.
Så "storabror" ska äntligen bli storebror på riktigt :)

Lite därför det har blivit halvt ofrivillig bloggfrånvaro här...Jag har varit sjukt illamående och trött i början av denna graviditet. Minns att jag var trött med Edvin men illamåendet gick då över när jag ätit lite. Nu mådde jag sjukt illa mest hela tiden fram till vecka 12-13.

Vill ju gärna dokumentera lika flitigt med numero dos som med numero uno, så bloggen kommer nu förhoppningsvis uppdateras mer frekvent.

Näe, klockan är 19...lite sista gos med Edvin innan det är läggdags för oss båda...typ....haha

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis grattis grattis!!!!!

2013-02-26 @ 20:34:03
URL: http://Viperssons.webblogg.se
Postat av: Jenny

Wiiihoooo <3 Bara inte Edvin glömmer bort sina halvsmåsyskon ;) Blev han besviken när där BARA va 1?! Eller vem vet, den andra kanske gömmer sej där bakom ;)

2013-02-26 @ 21:34:26
Postat av: Emma

Men ÄNTLIGEN!! Stort Grattis!!! Ser fram emot att även få följa denna graviditet :-) Kram

2013-02-27 @ 10:57:11
Postat av: Anna

Grattis!! Vad roligt! :) ser framemot att följa dig!

2013-02-27 @ 15:42:57
URL: http://Annalollo.wordpress.com
Postat av: Icka

Åh, wie så skoj!! Grattis till hela familjen! Nu måste du uppdatera oss lite oftare! ;)

2013-02-27 @ 22:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback