1 vecka

 
Melker är redan en vecka gammal, vi njuter bebismys vill jag lova.
Idag var vi åter igen i Vikhög och pappan o Edvin badade järnet medan vi mös i skuggan.
Vi var där igår oxå med min familj. Sen stannade vi till på tisdagsträffen i Lödde och tittade på bilar o mc. Edvin hoppade hoppborg o drack slush med mormor medan vi andra kollade "hållkäftenbilar" :)
 
Annars går dagarna fort! Vaknar runt nio och så segar vi hela förmiddagen fram till lunch. På eftermiddagen försöker vi komma iväg alla fyra o göra något, shit man har glömt vilken logistik det krävs med en liten!
 
Men vi njuter, alla mår bra och sommaren får för min del gärna komma med en regndag snart ;)
Jobbigt att inte få bada!
 
Nä, nu ska jag se vidare på Sons of Anarchy...vi/främst M har fastnat i serien.
 
Återkommer om förlossning o annat senare, hatar att skriva via mobilen...
 
Pyss

Kommentarer
Postat av: Evelina Hellström

Men åhh så söt!!
Säg till när ni orkar & vill träffas!!
kram

2013-07-30 @ 22:57:31
URL: http://evsi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback