Psykbryt

Bah, jag blir matt!
 
Edvin går å lägger sig mellan 22-23 och vaknar runt 9...
Jättegött med lite semester, right, men när när NÄR får jag då någon som helst egentid?!? 
 
ALDRIG!
 
Som det är just nu så är han dessutom nästan aldrig nöjd?! Det tjatas, gnälls, bråkas, trotsas i stort sett all vaken tid...
Jag bara ORKAR inte :'(
Vi hittar på så mkt saker jag bara orkar med, försöker till mitt yttersta att stimulera honom men nix...
När han är som lugnast och mest bekväm själv så sitter han med sitt Lego.
Förutom nyss då när han på nåt vänster lyckades sticka in en bit i ögat och numera är "blind-på-ett-öga". Inte enögd...no way!
 
Planerna för dagen grusades lite, var tänkt att vi skulle leka med Aline. De har saknat varandra såklart! Men de är tydligen förkylda så vi ses på söndag istället.
Orkar inte riktigt tänka om...får bli lite lunch nu och sen kanske en cykeltur. Önskar jag hade fungerande cykel jag oxå...haft punka i två år nu tror jag och jag vägrar laga den för det är M som använt den...haha...envis som en åsna när jag vill!
 
Har bestämt att vi åker till Frösakull ikväll, M har begärt ledigt imorgon så vi far redan ikväll. Skönt med miljöombyte, håll nu tummar och tår att det blir VARMT så vi kan hänga på stranden!!!
 
Sol, bad, lek vid campingen, eventuellt äventyrslandet, god mat, gott sällskap....borde göra susen för denna bittra tröttkärring va?

 
 
Älskade unge, lika ofta som hjärtat väller över av kärlek....lika ofta gör du mig fullkomligt skogstokig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback