Som sagt...

OM man nu vill köpa något till oss så kommer en liten önskelista här:

 
 
Babysitter från Chicco (grön eller grå) finns på Lekmer o Babyproffsen bl.a
 
  • Om man vill köpa kläder/filtar/snuttar osv så ska det INTE vara för puttenuttigt, det kommer jag nog dessvärre inte att använda.
  • Nalle har liten redan, han ska få Edvins "extra-Ludde" som han inte ville ha. Den är redan nedbäddad i sängen och döpt till Rufsen.
  • Tar gärna emot cardigans/koftor som är lättmatchade
  • Nalle Puh är inte välkommet i mitt hem
  • Troligtvis är det en stor kille som kommer så skippa stl.50 även om det är gulligast
  • JAG skulle vilja ha amningslinnen
  • Jag ÄLSKAR blommor, MEN jag vill hellre ha saker man har nytta av (materialist javisst!)
  • Fråga hellre innan om du är osäker...
Tyck gärna att jag är dum i huvudet som "ställer krav" på eventuella presenter, men jag tycker det är bättre att vara ärlig INNAN vad man vill ha istället för att ha massa liggande här som man inte vill ha sen
 
...eller?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina Hellström

helt rätt! bättre att vara ärlig!
åhhh snart kommer lillebror. spännande!!
keam

2013-07-11 @ 10:52:46
URL: http://evsi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback