Slösöndag...

Hallå där, kött och blåbär! som Sean Banan säger ;)
 
Att jag inte är nåt större fan av söndagar är väl ingen överraskning men dessa två senaste helgerna har varit något i hästväg. Förra helgen var Edvin sjuk, lyckades smitta Mange gånger 10 (eller är det bara att han är karl) så den här helgen ligger han sjuk.

Blåser storm ute så jag har ingen som helst lust att gå ut, inte ens Edvin vill ut...det säger ju en del!

Så det har blivit lite välbehövligt hemmafix. Städningen har dock fått mig att sitta helt pall i soffan nu med sammandragningar : /
Jag och en kollega stod och pratade häromdagen, vi är i samma vecka och var rörande överens om att man vissa dagar känner sig höggravid redan. Pustig, stånkig, trött och tjock :(
Vi är ju 7 gravida på jobbet, först ut är en i april och sen kommer resten i juli allihopa! Min mage är inte helt överraskande störst... Samma visa som sist, man kan definitivt inte tro att jag bara är halvvägs!

Edvin är fortsatt personlighetsförändrad :( Dagis teori är att det är "storebrors-syndrom", att han inte får den uppmärksamhet från folk som han är van vid för att alla bara pratar om/till magen. Men det kan jag INTE hålla med om! Mange och jag gör inte nån stor grej av det OM han inte själv tar upp det, och folk i vår omgivning gör inte heller nån grej av det...Hmm...blir snart tokig, får han inte som han vill får man sig en rak höger :(

Nu ska vi göra oss lite eftermiddagsfika, belgiska våfflor :P

Ser ni vilka det är?
Från vänster: Jag (storleksdiskriminering?!), Mange, Aitchigai och Edvin :)
 
Min mobil är inne på sina sista veckodagar märker jag...inte minst kameran (som i vanliga fall är suverän!) vittnar om detta. Här är iaf en suddig magbild på en halvbakad mage.
Märkligt, måste röva växa i samma takt?!?
 
Jag ska anta din utmaning Evelina... jag har inte glömt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fina Jessica <3 Åhh va vi längtar efter "lillabror" Men du.. d va en söt LITEN mage ;p (Kan jag va tuff å säga nu ;))

2013-03-11 @ 20:32:58
Postat av: Sofie

Tycker du har en jättefin liten mage :-)

2013-03-12 @ 20:31:09
URL: http://Viperssons.webblogg.se
Postat av: Tofva. Rosa Prinsessa

Vilken söt liten mage!!:)

Tipsar dig oxå om att vinna två års förbrukning av Edet Torky inne hos mig!!! Perfekt!!

2013-03-17 @ 17:36:36
URL: http://www.rosaprinsessa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback