Galenskap

Nyduschad Edvin har skrålat "We will rock you" för hela kvarteret. Snacka om att sjunga i duschen, o snacka om lugn i öronen när han nu snart ska sova!
Efter skönsången har han sprungit helnäck här som en tok, tydligen jagar Taurus honom...

Dagen har varit en vanlig tråksöndag. Tvättat fyra maskiner tvätt, dammsugit o våtmoppat hela lyan (dammtorkade igårkväll), städat och försökt organisera lite i uteförrådet, lagat kvällsmat, plockat diskmaskinen, duschat, ska nu natta E och jag skulle gissa att jag slocknar jag med :( Helt slut i både kropp o knopp!

Tagit in en låda från förrådet med Es gamla leksaker och skallror... A walk down memory lane :)
E gillade det och leker nu in det åt lillebror.
Föll några tårar här nyss när jag såg reklamen för Libero på tv, hormonrus de luxe! Tänk att snart ska jag ha en liten blöjkille igen...
62 dagar till BF, vecka 32 idag. Blodtryck stabilt liksom de 12 kilona. Börjat få kramper i fötter och vader. Vet jag drack grapeläsk sist mot det men det genererade i sin tur horribel halsbränna.
Nån som känner igen sig i att ha som en "lårkaka" på framsidan av låret till följd av foglossning??!!
Att man kan känna av ischias har jag hört, men aldrig på framsidan?
Weird...

Imorgon är det jobb, sen tandläkaren med E, sen lekland med Lundgrens o till sist grillning o tårta för att fira finaste Elina imorgon som fyller 7 :)
Ser jag fram emot!

Nä, ett halvt getöga på MM o ett halvt på hockeyn. Då kan jag sova med ett öga ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ska bli så mys imorron :) Saknar er <3

2013-05-19 @ 23:03:01
Postat av: Icka

Jag är trött på gravidkilon nu. Det har gått två år och det är dax att samtliga försvinner.. :)

2013-05-20 @ 22:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback