Välkommen vecka 30

Vaknade med ryggont, knak i höften och kramp i vaden... Men jag vaknade vid åtta o låg kvar till nio men var ändå först upp :)

Var o grillade i Lödde igår o det blev sent, men trevligt var det :)

I fredags gjorde jag glukosbelastningen, ua. Bra blodtryck, 29 i sf och 140 (?) i hjärtslag. Fick ändå med mig en blodtrycksmaskin hem ifall jag känner mig annorlunda, sist gick det ju snabbt...
Vikten har inte tokrusat (än) men ligger nog på plus 10 :/

Idag blir det ett måste... Vi måste beställa vagn :/ Kolla säng oxå kanske om man ändå är iväg.

Det andra måstet för idag är att städa här...men jag drar på det för jag viiiiiill inte. Är hellre ute o åker "kortbörd" med Edvin. Han har fått en skateboard av mig och eftersom den är så liten är det ju ingen longboard - mao en "kortbörd" ;)

Nu, seize the day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback