What's going on?!?!

Aj som in i hellskotta!
Vad är det som händer där inne?! Känns som värsta utbrytningsförsöken :/
Det är full jävla rulle i heeela magen.

Det lägger väl sig så småningom...

Har iofs hållt igång i stort sett hela dagen. Först jobb, sen storstädning, sen lek o middag med Anna-Karin o Gunnar, hem igen och lite mer städning (vem står och gör rent ett köksfläktfilter halv elva en fredagskväll?!?!) och först kvart över elva sitter jag stadigt på min bastanta bakdel...
Phuu!

Blev paff häromdagen när det faktiskt gick upp för mig att jag är i åttonde månaden!
My god, nu är det tokigt lite kvar...vecka 34 snart.

8 jobbdagar kvar. Känns märkligt att börja fylla flyttlådor och packa ner "jobbet" samtidigt som jag känner mig stressad och helnöjd med att lämna över stafettpinnen. Jag vill ju göra en perfekt överlämning som INGEN kan ha något att anmärka på och det stressar. Samtidigt som betyg ska sättas, uppgifter lämnas in ännu...bahh man vet ju hur sista veckan i skolan är, inte mkt vettigt blir gjort när betygen är satta :/

Var ett tag sen jag skrev, har hänt mkt men vad?!
Varit själv med E en massa, M har varit iväg med jobb en del och nästa vecka blir han tydligen iväg ons-sön på sin "Boys Getaway" på Sweden Rock Festival. Sen får han minsann finna sig i att hålla sig hemma mer! En månad till o sen får han max va en timma bort...

Nä, det kanske är dags att slå igen de blå?!
Imorgon är det utefixardag på dagis 10-13 o sen åker vi ev till stugan. Den enorma rhododendron-busken (?) blommar som bäst o den vill vi inte missa OM det även bjuds på finväder.
Edvin vill leka med Ellie :)

Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback