Trea trea

Ni som känner mig vet ju att jag "lider" av siffernoja. Det här med ojämna siffror är rent obehagligt. (Jag har mött min like, det finns fler än moi!)
Idag gick jag från 32, som varit lite av ett lyckonummer sen jag lärde mig multiplikationstabellen, till trea trea. Tyyyyp värsta kombinationen ever?!

Har jag sagt att Melkers födelsedata o längd o vikt vid födseln var till 98% ojämna siffror? Fick nästan panik när Mange påpekade det.

Dricker kaffe o tittar på sovande bebis...
Ryggen värker så idag tänker jag inte göra mkt.

Igår hade vi mammaträff med promenad och fika på biblioteket. Trevligt :)
Mindre trevligt att vagnen fivk punka och Melker la en kaskadspya över hela vagnen. Var sååå läskigt, han som knappt kräks alls. Detta var som ngt ur exorcisten! Till o med hans strumpor var genomsura av kräk :( plutte

Apropå det, en sak ska jag göra idag....hänga upp tvätten :)

Kramen från tanten
 

Kommentarer
Postat av: Icka

Hipp hipp hurra! Ha en bra dag!

2013-09-12 @ 13:05:15
Postat av: Evsi

Grattis i efterskott :) (igen!)
Sjukt, jag är likadan, gillar inte ojämna siffror.
Tyckte de var sjukt jobbigt att fylla 27 kommer jag ihåg.
Och Nellie är född 130303.. Gaaah!
Kram

2013-09-30 @ 21:25:27
URL: http://Www.evsi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback