I'm alive

Överlevde, men tro fan vi skulle få "storm" på hemvägen :/
Kön ringlade sig lång till service deck för att få sjösjuketabletter o personalen fick svabba spyor!
Icke mina spyor dock, jag gick o la mig o bad till Gud...

Gungar lite fortfarande tycker jag...

Var en härlig helg ändå med mkt bus för kidsen. Tyvärr aptråkigt väder när vi "gjorde" Oslo så det blev en kaffe/bulle o bordade båten igen.

Kaptenen hette Flemming Langballe, GISSA om vi har garvat åt detta!!!

Jag är förkyld o vi har påsklov... Idag har vi mest "hängt" hemma.... Skönt!
 
Har tyvärr inga bilder o bjuda på just i detta nu, men det kommer kanske ;)
 
 Knasige Melle!!!
Fått tid till hudmottagningen i Lund nu så vi hoppas slippa rosiga tråkiga kinder snart.
Lilla hjärtat 

Kommentarer
Postat av: Evelina Hellström

va skönt att ni överlevde!
Haha Norrmän & danskar med deras namn. Jag hade på riktigt en chef som hette Bögballe i efternamn en gång.. kunde lixom inte ta han seriöst! haha.
kram

2014-04-15 @ 07:45:10
URL: http://evsi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback