Påsk

Toppenväder :) Haft några härliga dagar med mkt utevistelse och lek med kusinerna. 
Edvin "äger" i kubb enligt säkra källor... :)
 
Fotade några av de härliga vårtecknen där.
 
Fick mersmak under min o Melles promenad under gårdagen så jag fota några härhemma oxå.
 
 Vi gick ner till stationen o postade brev (hallå omväg) o stannade o gungade lite innan vi hämtade hem storebror från dagis.
 
 En riktig "åka-vagn-kille" har vi :) Nyfiken på allt runtom så huvudet går nästan ur led hahaha
 
Ikväll har vi varit på första träningen ute på gräs... Kallt o blåsigt tyvärr ikväll :/
 
 
Nu tror jag Melker sover (igen) jag råkade nysa så jag fick börja om nattningen igen :( segt!!
 
må väl

Kommentarer
Postat av: Icka

Åh, så roligt med en bollsparkare! Här hemma har vi en som tycker det är så tråkigt med fotboll. Det är bara innebandy och hockey som gäller. Får hålla tummen några år till att Alice kanske kan tänka sig att gå i mitt fotspår! 😉

2014-04-23 @ 21:16:44
Postat av: Sicka

Haha, ser bättre ut än det är ;)
Han är nog inte speciellt biten...fejkar stukningar, tar drickapaus eller plockar grästorvor hellre än spelar :/
Får spela till sommaren o flytt, sen undrar jag om han har lust att fortsätta.
Trist att O dissar det du brinner för, inte för sent o börja dock. Visst spelar/spelade (?) A hockey?

Allt bra?

2014-04-24 @ 22:47:53
Postat av: Icka

Jo, pappa A är tränare för de små hockeykillarna så det är väl lite därför han är med! Men han tycker det är ganska roligt iaf! Lillasyster däremot älskar hockey. Hon lärde sig åka skridskor själv på nyårsdagen. Innan hon ens fyllt 3 år! 😃 Hon vill hemskt gärna vara med på grabbarnas träning!

2014-04-28 @ 21:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback