Rond 1

Oj oj oj, så kan det gå när inte haspen är på!
 
 
Igår ringde de från dagis (hade knappt mer än hunnit hem) o sa att Edvin trillat med en cykel o slagit sig illa i ögat....
Jo, det ser ut som han gått en rond i boxningsringen ;)
Kaxig sate är han (ibland) men detta är helt o hållet självförvållat!
Så måndagen blev inte riiiiiktigt som jag tänkt mig. Det ser mer ut än vad det är, han har inte ont idag alls men blåklockan har nu åkt ner längre ner o under ögat.
Vi gick/cyklade ner till Vc o kollade läget iaf o som plåster på såren stannade vi för en mjukglass på vägen hem. Skönt promenadväder!
 
Idag var det dagis igen o jag o M har varit på mammafika/promenad. Promenad i sköna vädret idag oxå mao :)
alltså, åt nog nästan godaste morotskakan ever idag! 15kr på fiket på biblioteket här nere i byn :)
Så härlig stund med trevliga mammor (idag fem st) o goa bebisar.
 
hämtade hem Edvin o var ute en stund till innan mellis o några lektimmar inne. En snabbsväng till med bandy i vändzonen innan middan.
Nu är det nattning av barn (one down, yet one to go) och semi-hockey som gäller.
 
känner mig solkysst
 
och irriterad på att det inte per automatik blir stor bokstav när det ska men skitsamma 
 
 

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Men kära nån som han ser ut! Skönt att han inte har så ont av det iaf ❤️ Hur går det med yogan? 😜 kram

2014-04-02 @ 12:38:07
Postat av: CiliaH

Men kära nån som han ser ut! Skönt att han inte har så ont av det iaf ❤️ Hur går det med yogan? 😜 kram

2014-04-02 @ 12:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback