Vatten

Mhm, låt oss säga såhär....
TUR att fartygsolyckan i Sydkorea (? Vågar knappt läsa o lyssna) hände nu och inte förra veckan!!! Då hade jag INTE följt med... Punkt
Mange tyckte jag var fånig, för "hur ofta händer sånna olyckor?".
Det räcker med en gång om jag är ombord!!! Det KAN hända o därför är jag rädd :/
Brr
Glad att "eländet" är avklarat o avlöpte väl storm till trots :)

Den här killen gillade det, framförallt att bada i poolerna och att få DUSCHA! :)
Tog som sagt typ INGA egna bilder :/ detta är iaf en bild från vår hytt... Trångt är bara förnamnet ;)
 
Lärt mig två nya bra ord, Matilsk och Hangry 
användbart för det mesta på mig!
 
lilleman har äntligen börjat med välling igen efter förkylning o tandont. Fullkorn nu så jag hoppas han kan drabbas av matkoma en hel natt snart?!
(Edvin drack välling mitt i natten läääänge, så jag har inga reella förväntningar är jag rädd!)
 
storebror  tar sovmorgon idag, är det lov så är det!
 
mår inte helt hundra, känner mig tung i kropp o knopp. Slut på energi!! Inte en slump att jag hovrade över godisskålen på mötet igår ;)
gula pollys var en nyhet för mig?! Är de nya helt kanske? easter edition :p
 
nu är båda ungar vakna o det är fullt ös igen!
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Men oj!? Missade du den lilla detaljen att det var högst frivilligt att följa med?

2015-01-22 @ 21:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback