Amy Diamond

Tänk, det trodde jag väl aldrig jag skulle skriva som rubrik ändå!!??

Mår inte speciellt bra just nu... Det är lite för mkt för mig att "hantera", så jag vill inget hellre än att va passiv och blir "anti" allting istället för att "ligga på o få avklarat" :(

Tajming att M åker iväg hela helgen så man får noll "avlastning"...
Men jag lever :/

Edvin åkte till Liam igår o lekte några timmar. Jag passade på att veckostäda under tiden innan vi åkte dit på en gofika med hembakat.

Lördagen var lugn, vi var bara hemma o gjorde inte mkt.

Först idag känner jag att det är bättre i nacken, fortfarande lite stel men inte så låst.

Ja, rubriken undrar ni?
Edvin är kär... I Amy Diamond och Måns tjej i reklamen. Iom att vi inte vet namnet på Måns tjej så skrev Edvin kort till Amy ;)
Sött!
 
Egenknåpad kärlek :) fick hjälpa med Amy Diamond och "tchjj"-ljudet i "kära" haha
 
Inte lätt o natta båda busbrorsorna samtidigt!!
 
nu lunch... Ww nudelsoppa, inte för o banta utan för det går fort!
 
tjing tjing

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Kram kära du!!! ❤️❤️❤️

2014-02-17 @ 18:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback