Genombrott?

Oj oj oj... Kääära nån!

Ikväll drack Melker välling :) minsann!
Blandade i vanlig ordning 50ml som jag räknade kallt med att få hälla ut. Spetsade till den lite med messmör och sluuuurp sa det o han ville inte släppa ens när det var slut, så jag blandade mer! Ca 100 ml fick han ner innan det var nog :)
Håller tummar för att detta ska bli en god vana och att han sover fortsatt gott om nätterna. De bökiga nätterna har bytts ut till de mer normala o lite skönare med 2-3 amningar o möjligen lite rumpebuff.

Han är mer nyfiken på mat, kryper intill o vill smaka eller häver sig efter om vi sitter vid matbordet. Gillar att själv pilla i sig småbitar av pasta, avokado, macka och majskorn. Förvånansvärt bra finmotorik har han :)
Yoggi är gott och någon tesked av sempers smoothie går ner.

Vågar man ropa jippi?!

Då var det "helg" igen. Lediga imorgon o även M är ledig då vi ska upp till N-hammar på begravning :(
Lill-M får följa med o Edvin ska va hos mormor o morfar. Mormor möter upp oss i Ljungby.

Annars är planerna få för helgen... Var ju hemma förra helgen oxå men så fick det bli nu.

Ska försöka sova lite nu... Upp tidigt o få iväg hela familjen, jaiks!!

(först lägga några ord i wordfeud o spela farm house(?) haha)

Var är ickson?!?!
Saknar

Kommentarer
Postat av: Ickson

Men heej! Här är jag! Utan minsta blogglust! :( Hänger lite på fejjan och på instragram (vricka). Annars jobbar jag mest! Känns som om livet inte bjuder på några roligheter att skriva om!
Vi får väl se om skrivkrampen släpper! ;) Jag kikar in här nästan varje dag iaf!

2014-03-01 @ 10:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback