Lördagkväll på Barleyroad

Nattat Melker... Den lille spjuvern somnar liiiite lättare och liiiiite tidigare om kvällarna nu.
Den lille spjuvern vaknar liiiiiite fler ggr var natt nu och liiiiiite tidigare varje morgon.
Aldrig är man nöjd, right?!?

Kan inte komma fram till om jag ska bli kvar i vår-underbara-tempur-cloud-säng-har-jag-sagt-hur-mkt-jag-älskar-sängen?
Orkar inte, men måste ju upp å natta mig i vilket fall :/

Carl Helmer var ingen ståndaktig gubbe! Vet inte om han rasat av vind, tö, Edvins snöskyffel eller om nån annan ungjäkel har köttat ner honom... Han är inte hel längre iaf. Om han inte råkat ut för Edvin, kommer denne Edvin bli helt förtvivlad imorgon :/

Imorgon hade vi tänkt gå på bio. Mange var på håret o boka biljetter när jag kom på att vi ska till kyrkan imorgon (!!!)
Lätt glömt liksom... Vad är oddsen för att VI ska till kyrkan?
Tyckte (det var då!) idén att gå på Familjegudstjänst lät mysigt. Alla barn som döptes förra året bjuds in o får nån typ av duva... I ärlighetens namn lockade tårtkalaset efteråt mest ;)

Bamse får vänta ytterligare en vecka!

Nä, här kan jag inte ligga o glo in i en tannalös fågelholk! Antingen går jag o sover, eller så moffar jag i mig lite kladdkaka först... O sen sover...
Behöver ladda inför ännu en amma-buffa rumpa-natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback