Blärk

Det snurrar väldigt mycket runt mig nu. Några pusselbitar är på plats i "livspusslet" men jag är ännu långt ifrån iland.
Allt snurr plus brist på sömn gör mig illamående!

Melker vaknar varannan timme (minst!) o tankar nattetid. Ett jädra stök o bök :(
Välling har han lagt av med igen, liksom all fruktpure...

Ska strax gå o sova... 21 en lördag, why not?! Båda pojkarna sover o får sova i min säng. M är på herrmiddag utanför Ystad så han blir sen hem o får sova på soffan.
Han fyllde år igår. Firades med sång, blommor, paket (halsband att ha ringen i, den tappas nu när han smalnat av så mkt o sen ett presentkort på MQ)chokladkartong o fondue till middag.

Idag har vi annars passat på att vara ute mkt, solen är här o ska stanna några dagar. Välbehövligt!!!
Spelat bandy ute i vändzonen :) Edvin är riktigt duktig.

Imorgon blir det lugnt, lite pappersfix som vi vill få iväg asap. Tänk att min stora/lille son ska börja förskoleklass?!?!?
Älskade Edvin

Nä, nu ska jag göra slut med chokladkakan (jag är sååååå värd den så shuttafuckup!) o gå å lägga mig....

Killekill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback