Bokad


Nu har jag bokat allt jag ska boka...
  • tågbiljett...åker "hem" imorrn 9.36 via H-holm.
  • Ansiktsbehandling på fre 11.40 hos Sara : ) Min fd klasskompis visar det sig...världen är liten!
  • Klipptid hos Johanna nästa torsdag kl. 10
Så nu är jag taggad att gå på kräftskiva! Nu ska jag bara se till å sköta mig oxå...hehe...farligt med "gratis" dricka å alla vet väl hur dålig man blir på kräftor? ; )

Herrejävlar vad rädd jag blev...vad får jag för post NU egentligen?? Lät som om han tryckte i en hel bisonoxe i brevinkastet! Ahh...brev pour moi! Kicks å MQ....*sliter upp* Bonuscheckar....me like! Kommer otroligt lägligt oxå...

Lyssnar James Blunt...1973...kan inte tröttna. Jag är sjukt svag för bas-slingor...

Fick för mig att jag skulle lära mig spela gitarr...men det är ju inte så skoj å spela när man inte kan sjunga (?) Ska nog ta å låna brorsans där hemma i helgen när han ändå inte är hemma.... å apropå lillebror så lever han, går på pubrunda å uppskattar de fina flickorna där nere...hehe...inte min bror för inte! ; )

Dags för lite läsning, smoothie å sen måste jag dra fram strykbrädan! MÅSTE...





Kommentarer
Postat av: Anna

Såg ju helt Ok ut med tidningar o smoothie...=) Vart ligger Solid Hair...har sett skylten massor av gånger, men kan inte placera vart! =) Har just studsat runt på friskis på ett aerobicpass...hängde väl med på en tredjedel kanske...shit vad snurrar det var! :P

2007-08-22 @ 18:13:02
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback