F*cking trött

Herrejävlar...kan knappt hålla ögonen öppna men ändå envisas jag med att hålla just dessa blå öppna. Egentligen är väl det inte riktigt nödvändigt? Jag fååår nog vila lite i soffan tills Mange kommer hem?
Iaf... dag fyra avverkad. Gått smärtfritt...inga alltför jobbiga kunder å inga större fadäser som skett. Ibland har man ju sånna dagar då allting bara går emot en å helvetet brakar lös titt som tätt....men icke idag. : )

Har lite friskis-abstinens..va sägs Fia, ska vi ta å dejta där en kväll framöver? Man måste visst uppdatera sina kort nu...ska få hårda kort å ta nytt foto, så man får väl snoffsa till sig en vacker dag å dra dit ; )

Precis mailat iväg en packlista till lillebror som drar till Cypern på måndag (?). Den förvirrade saten skulle nog glömma sig själv om det bara gick annars....hehe

Dagens yes-yes
  • Jag har fått Peter Bjorn & John på huvet...går å visslar konstant. Hörde dem ihop med Kanye West på Mtv igår...ajabaja!
  • Så härlig stämning på jobbet numera...inga som klagar på varann så mkt längre utan mest glada miner!
  • Redbull sugarfree
  • Jag har lyckats ha nedsläppt hår HELA dagen! Brukar funka 30 min annars...tofs is the shit for me...

Dagens no-no
  • Tajta jobbarbrallor...jaiks...lite väl gott leverne på semestern har visst satt sina spår : ( Hörde jag friskis kalla?
  • Sarah Dawn Finer (?) Kan man bli tröttare på denna jävla låt?
  • Att veta att man har tre jobbkvällar framför sig
  • Engelska-ångest (hur ska jag ta mig igenom de två kurser jag har efter mig i höst?) och praktik-ångest. Kul å pendla Hbg-Svedala i fyra veckor då???
Näe, nu ska jag nog antingen vila en stund eller ringa till mina päron/bror å tjöta lite... äh ringer senare... bättre å checka in insidan på ögonlocken en stund medan här faktiskt är lugnt å skönt.

Ps. Träffade Caroline på jobbet idag : ) Alltid lika skoj å springa på varann...hon sa att hon sett Gurra (a k a min sambo) på stan å hon tyckte han såg biffig ut å fråga om han träna mkt...hoho...vaaaad jag skrattade ; ) Ds.

image235

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men när du e i Svedala kanske vi kan få till en dejt =) E ju där OFTA =\ hihi...

2007-08-16 @ 20:52:15
Postat av: Fia

Åh, sluta! Nu får jag ångest big time!
Mitt kort går ut på söndag. Får se om jag förlänger eller köper tio-kort. Kanske lönar sig bättre? Vi är ju inte direkt stammisar... ;)

2007-08-17 @ 11:50:38
URL: http://fianactually.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback