Go your own way

Är helt uppslukad av denna låt! Vet inte vad det har tagit åt mig men jag har suttit nästan hela förmiddagen å lyssnat på olika versioner på youtube. MY GOD vilken låt det är egentligen...helt bortglömd dessvärre. Försökte se om vi inte hade den nånstans...men inte på x-box å jag kan inte hitta programmet som söker upp vart låtar/album ligger på våra tubbidahlamiljoner skivor. Jaja....tur det finns massor med versioner på youtube : ) Blir så otroligt glad av sånna här gamla godingar...har satt ihop en playlist på krysslådan, men nåt är fel med ljudet...tror det är för att Mange har kopplat in den dära fåniga plastgitarren : /
Har redan ringt honom en gång idag, kan ju inte ringa hur mkt som helst...men jag VILL verkligen veta om vi har Fleetwood nånstans...å jag vill ju gärna spajsa på volymen lite högre än samtalsnivå....

Jag borde verkligen städa... har tagit ett rum i taget förra veckan, men nu måste man ju börja om överallt igen! : ( Svabben står till å med fortfarande kvar i hallen...inte kommit nånvart. Å min strykhög ligger fortfarande där den ligger å ny tvättid i morron så jag får väl stryka det idag innan nästa strykberg anländer.

Ingen lust att egentligen göra nånting... känner mig orkes- och viljelös : ( Säger som Pink så fint sjöng igår "Don´t let me get me"....jag mår inte bra av att bara gå hemma å drälla, men när jag väl är här hemma så tar jag mig inte för å gör nåt å blir helt bitter å bitchig. Apropå Pink...rysligt bra konsert som visades igårkväll... där satt jag å glodde å så vänder sig Mange om å säger "Men du, den där konserten har vi ju redan"...jaså? Så där behövde inte jag sitta å hålla mig vaken alltså?

Näe dags å sätta fart här....ringa sambon så man får ordning på musiken så man kan spela högt å städa effektivare ; ) You wish....haha

Lyssna på det här. Helt magnifik röst hon har...

Dagen i bilder so far:


Golv ska svabbas...sugen ska rastas...gitarrhelvetet ska kopplas loss...å jag BORDE städa i klädkammaren.
Har jag förresten påpekat än att det snart är min födelsedag och att jag önskar mig en sån här snygging:

image244

Tack på förhand...hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback