Hos de mina...

Är hemma i Smauland hos de mina...lovely!
Åkte hem igår fm, nemas problemas faktiskt. Brukar oftast bli stående nånstans mitt ute i skogen med elfel när jag åker tåg annars...hehe... Pappa kom å hämta mig vid stationen (fast jag sa att han inte behövde).
Käkade pappas spagetti å köttfärssås...yummi : )
Sen var jag helt färdig av nån anledning å slocknade i soffan å vaknade först när mamma kom hem...lagom groggy var man då. Mamma å jag hade lite kvalle-tid...satt å svullade kexchokela å kanelbullar till "Du är vad du äter"...passande va???
Sovit i lillebrors rum inatt, kändes jättemärkligt eftersom det rummet var mitt för tubbidahlamiljoner år sen.
Upp idag, frulle med papsen å så körde jag in till stan för å shoppa litegrann innan jag skulle på Nuna vid 11.40. Av en ren slump så tänkte jag kolla mitt saldo (tar annars för givet att lönen trillat in) å ser att den inte alls kommit in utan jag har bara en sisådär 5-600 spänn! In på banken för å se om de kan se att nåt galet skett men hon ser varken att jag kommer få pengar idag eller på måndag...WHAT?!?! Jag som hade spenderarbrallor på... : (
Sååå jag förde över lite dineros från mina fonder så jag kunde unna mig lite iaf.
Fick min facial...trevligt å prata lite skit med Sassa oxå : ) Köpte en scrub å en foundation med borste av henne så redan där rullade det ganska mkt pengar...
Sen köpte jag en randig kortärmad skjorta på Sisters... ett par Jeans, en vit top med mönster och en rosa mönstrad skjorta på Esprit oxå... Så nu är shoppingtarmen stillad för stunden ; )
Var lite sugen på en ny väska oxå...men har så svårt att bestämma mig för vad jag vill ha! Inte för stor å inte för liten...inte för mkt detaljer, men inte heller för opersonligt å tråkig...inga dåliga krav man har! Så min Friis & Co får funka ett tag till...trots att jag är dötrött på den.
Risken (håller tummar) finns att Mange vill shoppa nåt skoj imorrn så det blir å göra stan imorrn oxå ; )
Köpte iaf med mig lite thai hem å satt å smaskade medan Pappa klippte gräset... I love work, I can watch it all day long...
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer... har lite löst bestämt att jag ska träffa kusinerna Maggis å Susanne... men vad vi ska göra vet jag inte riktigt. Mange kommer upp ikväll oxå...men jag gissar att han är rätt trött.
Vet inte vad det är med mig, men jag är lite sugen på att gå ut! Baskemej, this old lady is still going strong?!?!?
Eller? Rätt mosig i fejjan efter porklämmande å grejjande...

Jösses vad dagarna går fort! Klockan är nästan redan fyra...

Ska gå å hångla upp katten nu har jag tänkt...

ciao!

Kommentarer
Postat av: Lajza

haha det där med lönen var en överaskning för mig också kan jag lova, först den 27 ska den visst trilla in på våra bankkonton, det är dom knäppa 08:orna på statoil som har varit på dåligt humör denna månaden =) Kram

2007-08-24 @ 22:25:40
URL: http://lizzaa.blogg.se
Postat av: Anna

Tackar, och skönt att höra att någon kommer på passet! =)) Hoppas du har det skönt där hemma!

2007-08-26 @ 14:47:58
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback