I tvättartagen...


Jaiks vad mycket tvätt man samlar på sig när man är i utomlandet...allting känns så solkigt å dant även om man inte ens använt plagget. Så här är stortvättardag idag. Vääälbehövligt, inte tvättat på två veckor typ.

Jobbat idag oxå, har nästan (men enbart nästan) kommit på att jag gillar morronpassen bättre än kvällspassen. Det är en helt annan stress om kvällarna att man MÅSTE hinna göra ditten å datten, vilket inte alls känns av om dagarna på samma sätt. Å ska jag vara helt ärlig är det inte jättejobbigt att gå upp halv fem heller... vissa på jobbet går typ upp vid halv fyra! Så jäkla vackra de måste bli... jag föredrar sömn så jag skippar skönhetsdivalater å frulle så jag får sova pytte mer.
Har gått bra på jobbet tycker jag...hade 3 kunder som jag gärna manglat ner i en burk å stängt igen locket å grävt ner till Kina för å droppa. Kan bli så otroligt arg på folk som är oförskämda utan att ha minsta anledning...

Kommit fram till att jag är helt å hållet allergisk mot Eminem...urk! Nästan lika allergisk som mot Thomas Ledin...

Skulle egentligen behöva göra ett besök på Friskis idag...men Mange tog initiativ till att vi ska åka å handla mat (=han betalar...hehe) så det är bäst å haka på när tillfället ges! Helt tomt i kylen typ...å i frysen kan man ju inte gärna kombinera ihop så mkt...typ vad sägs om Laxfilé med pyttipanna å vårrulle? Eller kanske fläskfilé å glass? Neeeeed foooood!

2 dagar av 7 avklarade....

Dags å kila ner i tvätten å slänga i två nya lass....


image233

Är inte ungen helt bedårande nördig?? Me lajki...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback