Läge å så...

Kokar potatis...snart käka...
Mange lirar Guitar Hero II så det dunkas 80´s Rock här bakom...JAG får alltså access till datorn! W O W ; )
Jag sitter iofs med hörlurar å lyssnar på James Blunt å 1973, lite av favoriten de senaste dagarna. Trodde INTE jag skulle uppskatta hans gnälliga jävla röst igen...
Jobbardag sex idag...kväll 2 av 3.

Va 17 ska jag hitta på hela nästa vecka? Jobba vill jag då INTE göra... tänk om man kunnat knöla in sig i brorsans resväska ändå...

Ja...nu vet jag...jag har ju glömt ringa hem i flera dagar nu! Får hoppas de är hemma....

Ciao änd åver änd aout

(skrev ett väldigt intelligent *inte* inlägg igår som jag av nån anledning fumlade bort totalt...kanske kommer repris på den en vacker dag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback