Lägesrapport Småland...


Tjipp Tjohej! Nu var det gryyyymt längesen jag skrev å jag har noll koll på vad jag egentligen sysslat med sen sist. Jag har ju faktiskt SEMESTER!!! Guttans bananer...
Idag spöregnar det dock...men vad gör det när Grekland å Kreta hägrar imorron?

Hmm...vad har hänt? Jag har bl.a. varit å badat i Laholm (badhus), haft besök under festivalen av P,L & L, varit på Liseberg å spenderat pengar...varit i Båstad och Boarp, å nu befinner jag mig sen i ons hemma hos min mams å paps i käraste Småland. I onsdags spenderade vi eftermiddagen inne i V-ö å förstörde pengar. Jag köpte MASSA saker, bland annat ny resväska, ny bikini, solskyddsfaktor å present till mamma. Sprang på faster/farbror/kusin med barn så vi passade på å fika lite grann. Müche trevligt minsann.
På kvällen fick vi skjulle upp till kusinen där vi satt å drack vin till sent. Maggis, Matte, Henke, Susanne å jag var det. Näst sistnämnda ska btw åka till Rom å jobba där i tre år... perfa när man vill åka å hälsa på!
Torsdag...åkte ut till mormor å morfar en sväng å fikade, hämtade grus å massa sten till evighetsprojektet här hemma....trädgården. Så man fick allt göra lite kroppsarbete! Behövs...hehe
Vart rätt fint väder så vi passade på å grilla lite gott här hemma å fira mamsan lite i förväg som fyller idag.
Ska väl såsmåningom bege mig västerut till stugan där min sämre hälft befinner sig. Imorrn blir det att åka ner till Hbg, packa väskorna å bege sig till Sturup för avfärd.

Nähä, dags å ta tag i det här med brorsans studieplats...jävla pulver till å inte kunna hålla koll på sig själv!!!!

Grattis mamsan på fölseda'n!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej! Hoppas du får tokroligt och bra med väder på Kreta, vännen!
Kram!

2007-08-03 @ 17:36:42
URL: http://fianactually.blogg.se
Postat av: Lajza

Låter som du har det rätt bra på din semester ;) din sämre hälft? haha där fick du allt till det :)Hoppas du får en bra vecka i grekland, sola inte för mycket bara, tänk på att vi här hemma är vääldigt vita :)(kan finnas en risk för svartsjuka när du kommer tillbaka till jobbet iaf från min sida) haha ta hand om dig =) tjing.

2007-08-03 @ 21:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback