Lillebror...

...åker inom en timma iväg på semester. Som storasyrra är jag ett nervvrak...tänka sig, "lille" plutten "ensam" på stora farliga Cypern. Mer nervös över honom än att resa själv för bövelen. Kommer säkert gå jättebra. Å jag är INTE ett dugg avis!!!

Ja, gissa vem som fick hoppa in å jobba 4 timmar idag oxå? Så det blidde 10 timmar igår å sen 4 idag...på min åttonde dag : ( Det var de segaste 4 timmar jag varit med om på läääänge...men nu är jag ledig ett tag framöver å det känns jättebra. Ska kolla upp tågtider å så, kanske åker hem till mamsan å papsan på ons...inte bestämt mig ännu.
Vill fixa så jag får min facial när jag ändå är hemma...

Jag kan inte riktigt smälta att min kusin ska ha barn...iofs var det väntat att hon skulle hinna före mig, men det är ändå så konstigt... extra svårt att fatta eftersom man säkerligen inte hinner se henne förrän hon är megatjucker heller.
Grattis iaf : )

Vad den här dagen har att ge vetitusan...ska nog ta mig en macka innan jag hungrar ihjäl. Man vet ju aldrig när den sämre hälften i förhållandet behagar komma hem ; )
Åh vad ska man äta för nåt? Blev rysligt sugen på tacos när jag läste Annas blogg...
Näe, macka å lite slappande i soffan...tycker jag allt att jag är värd efter allt jobbande. Hade lite av ett rekord i kassan igår, så vi måste uppenbarligen haft mkt å göra. Jag var trött i vilket fall så jag reagerade inte så mkt på det förrän jag räkna ner kassan....
Så soffa it is... my soffa is tha shit! ; )

Grattis oxå till Liza som fyller 20 idag!      
image238      

 
 

Kommentarer
Postat av: Lajza

Oh, vad trevlig att man fick vara med på en rad =) haha Tack så mkt tjejen..
Hoppas din ledighet håller i sig nu =)
KRAM

2007-08-20 @ 22:08:09
URL: http://lizzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback