Lugna gatan..jatack!

Idag gör jag verkligen inte mkt väsen av mig...
Vaknade runt halv nio (?) av att det åskade å regnade så in i tusan. Men det var bara mysigt att veta att jag hade noll, zipp, zero saker att göra ute idag OM jag inte själv ville.
Vädret vände dock snabbare än snabbt å har sen dess varit soligt men kallt...(säger de som vet)
Kollat lite friidrott...lagat lite soppa till lunch... Liza har varit här å fixat lite bankärenden för hennes dator havererat...

Mkt annat har jag verkligen inte gjort!
Ska troligtvis gå å sola senare i em å sen ska jag å karlsloken upp till Väla tror jag.

Igår jobbade jag alltså... jag å Liza så det gick finemang.
Söndag...var hemma hos svärisarna, åt middag med äldste sonen med familj. Ledsen att jag måste säga det, men de barnen fungerar ganska bra som preventivmedel på mig... : / Inte van vid att det styrs å ställs så mkt/ skriks å tramsas.
Lördag...oops... fosterställning efter en lite för hård kväll ute med Susanne å Tompa...blev väl människa av mig framåt kvällen.
Fredag..."förfest" hos Maggis å Matte... ---> Grace där det var 18-årsgräns....å fy fan...Kände mig (och var nog) lastgammal i jämförelse med de små liven som partade loss där.

Det var väl vad som hänt sen sist?

Försökt komma på vad det var för märke på skorna jag hittade...men det står helt still så jag har försökt hitta nånting liknande på bild men det var lättare sagt än gjort.
Mina övriga inköp är iaf här:




Svart kofta med knyt i midjan, Vero Moda
Turkos trosa Björn Borg, MQ
Jeans, Esprit
Vit tröja med "singoalla" typ, Esprit
Ljusblå kortärmad skjorta, Sisters (efter en viss fadäs med ett glas rödvin så är den tvättad men INTE struken)
Rosamönstrad skrynkelskjorta, Esprit
Rosa t-shirt med sööööta ugglor på, Cubus

Nähä...om man skulle gå å sola?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Superfina kläder!!! Okej, kanske inte den tröjan me ugglor :P

2007-08-28 @ 21:44:39
Postat av: Lajza

Tack än en gång för utlånet av datorn och det är ju aldrig fel med lite tragg :) Äntligen har Roberts data-nisse varit här och grejat någon timme så nu är liza tillbaka i sin internet-värld igen, får se hur länge det håller denna gången ;) imorgon ska vi släcka bränder, ses då =)

2007-08-29 @ 23:41:23
URL: http://lizzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback