Ojsan...vad har jag nu gjort?

Ajdå... det var ju faktiskt inte meningen att jag skulle köpa så mkt som jag gjorde idag...

Var grymt jobbigt att komma upp idag å vakna till innan man skulle va hos frissan vid 10. (jobbade ju igår, jag är INTE så seg annars!) Men det var skönt att få bli lite ompysslad, ÄNTLIGEN hittat en frisör som vet precis hur jag vill ha det och dessutom är grymt söt å trevlig i sättet. Så nu är jag nyklippt, nyslingad å jättenöjd!!! Vi tog patent på min "totte-frisyr" idag...haha
Gick efter det till Friskis å förnyade mitt kort...eller nja, man ska ju ha hårda kort i kreditkorts-format numera. Så SNART hoppas jag att jag hinner/orkar ta mig ner där...
Nästa anhalt blev Wedins...oj...inte alls planerat... skulle ju INTE köpa nån ny väska utan önska mig i födelsedagspresent! Det sket sig... så nu har jag en grön (!) väska.
Kicks å köpte lipgloss å nagellack...
Sist innan hemfärd köpte jag mina efterlängtade skor!!!
Buss hem, åt lite lätt å sen somna jag i soffan...haha... inte mkt till krafter man har! Jävla slappo...

Vid 16 skulle vi på brandkurs på Anticimex... var både teori å praktik så nu vet jag hur både brandsläckare och brandfilt funkar iaf... fick fint diplom med oss hem.
Var tänkt att vi skulle ut å äta med P & M ikväll, men de är fortfarande lite dassiga efter sin Turkiet-vecka så vi köpte hem pizza från Marconi istället.... Mange sover nu i soffan å jag får inte plats...
Jag HATAR att sitta här om kvällarna... blir så rastlös att jag dör...

Lyssnar på Cranberries på youtube... Zombie... gillas...

En vacker dag får ni kanske se mina nya inköp... men idag pallar jag inte....ska jobba imorrn 5-14 å sen blir det hem å sova lite innan kräftskivan. Sen jobb lö-sö...på måndag börjar skolan igen. Piss....

Viss Sisyfos idag oxå? Så synd om Stackars Svensson....borde fått diplom i självömkan kanske....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback