Städnazi

Sådärja...allt är städat å här luktar ljuvligt... men klädkammaren väntar jag med för det andra sög verkligen musten ur mig. Jag gör säkert av med 3 ggr så mkt energi som gemene man gör när denne städar för jag sjunger å svassar arslet så jag blir helt genomsvett!

Så eftersom jag redan svettas tänkte jag belöna mig med en stund i kärringgrillen...den svaga brännan från Kreta börjar tyna och man vill vara fräsch å "snygg" när man nästa vecka ska på Kräftfest med Manges jobb... Det är anställda med respektive för första gången å man vill junte gärna skämma ut karl'n sin ; ) Så jag ska klippa barret nästa vecka oxå har jag tänkt....å så min facial...som jag btw kanske borde ta å boka? För att då inte tala om tågbiljett... jaja, mañana mañana som man säger ; )

Sidospår sidospår... ut med återvinning å sopor å traska ner till Raka Rör....som btw har installerat stans första stå-solarie...men why? Det sköna med å sola är ju att ligga där å göra nada...? Stå upp?!? Nätack...

Kommentarer
Postat av: Anna

Stå-solarie?! Skojaru...=) Whats the point, man vill som sagt ligga o ta det lugnt. Fast iofs, då kan man ju snurra runt, runt medans man solar...som en grillkyckling..så man blir jämt stekt över hela kroppen. Kanske blir en hit ändå..? =)

2007-08-21 @ 20:10:10
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback